БЕЗБАРʼЄРНІ навчають перевізників етичній взаємодії з пасажирами з інвалідністю
Тренінг для водіїв та перевізників охопив ключові аспекти інклюзивного сервісу, навчаючи повазі та ефективній комунікації з людьми з особливими потребами у громадському транспорті.
Муніципальна варта опановує етику спілкування з людьми з інвалідністю
Працівники охорони порядку навчаються поважній взаємодії з людьми з особливими потребами через практичні тренінги з інклюзивної комунікації.
МГУ вчить майбутніх фахівців інклюзивному спілкуванню з людьми з інвалідністю
Студенти Міжнародного гуманітарного університету опановують принципи етичної взаємодії з людьми з інвалідністю через практичний тренінг та тестування.
Одеська бібліотека вчить співробітників інклюзивному спілкуванню
Працівники навчальних закладів опановують принципи етичної взаємодії з відвідувачами з інвалідністю, щоб створити комфортний простір для всіх.
Етика без бар'єрів: муніципальна варта опановує інклюзивне спілкування
Працівники охорони порядку проходять спеціальний тренінг з поважної взаємодії з людьми з інвалідністю, щоб забезпечити комфорт і безпеку для всіх мешканців міста.
Інклюзивна комунікація: у МГУ відбувся тренінг з етики спілкування
У Міжнародному гуманітарному університеті провели тренінг з основ інклюзивної комунікації, де студенти дізналися, як уникати стереотипів та будувати ефективну взаємодію з людьми з інвалідністю.
Уроки безбар’єрності — для всіх
ГО «Безбар’єрні» продовжує проводити заняття з інклюзії для бізнесу, установ і молоді, формуючи етику відповідальності та поваги.
Уроки безбар’єрності для старшокласників в одеських школах
В одеських школах проводять уроки безбар’єрності для старшокласників. На одному з них побував мер міста, а особливою гостею стала Олександра Паскаль – символ незламності та сили волі.
У рамках Плану заходів зі створення безбар’єрного простору в місті Одесі на 2025-2026 роки громадська організація “БЕЗБАР'ЄРНі” проводить уроки безбар’єрності в школах для учнів 9-11 класів.
Безбар’єрність – це не лише про доступність простору, а й про культуру взаємоповаги. І саме уроки безбар’єрності допомагають закладати ці цінності у свідомість нового покоління.
Головною метою проведення уроків безбар’єрності є:
-
Формування толерантного мислення.
Діти та молодь вчаться розуміти й приймати різноманітність людей у суспільстві, що допомагає подолати стереотипи та упередження.
-
Розвиток емпатії та соціальної відповідальності.
Школярі не лише усвідомлюють, що таке безбар’єрність, а й отримують практичні знання про те, як правильно взаємодіяти з людьми з інвалідністю, літніми людьми чи тими, хто має тимчасові або постійні обмеження у мобільності.
-
Навчання основам доступності та допомоги.
Учні дізнаються, як облаштовується безбар’єрний простір, які є правила етичної комунікації, як допомогти людині, не порушуючи її гідності.
-
Підготовка до свідомого громадянства.
Уроки безбар’єрності виховують активну громадянську позицію та спонукають молодь створювати більш доступне та комфортне середовище.